Wednesday, October 31, 2007

en bra dag.

Yep. Nu sitter jag här, lite trött, men nöjd.
Har varit ute på en heldag med min brorsa på stan, hans födelsedagspresent till mig. Vi gick runt på stan, först vid Götgatspuckeln och där hittade jag en jättefin typ, hängsel-kjol på Gina Tricot. Men vi fortsatte att gå och drog in till Centralen och Drottninggatan och kikade i affärer som jag aldrig varit inne i förut men som var jättetrevliga.
Efter ett tag blev jag hungrig, så Micke tog med mig till Fridays och jag fick beställa vad jag ville, han betalade. Supergott! Jag tog annanas marinerad kyckling med "cheddarcheese-mashed potato", (Och hur konstigt och äckligt det än låter så var det riiiktigt gott!) med grönsaker och någon sås. Hiiimelskt. Micke tog en stek med cajun sås och pommes frites.
Och jag hade fastnat för den där hängsel-kjolen, så vi drog till baka till Slussen och jag fick den i present.
Allt som allt hade jag det jättebra. Och jätte tacksam för dagen. :)
Tack Micke!

//Victoria

No comments: