Wednesday, October 24, 2007

London nästa

Nu sitter jag här och ska packa, igen. Det är typ tredje gången på en månad... Först till USA, sen, en vecka efter att jag kommit hem så skulle de lägga om vårat golv så jag bodde hos Hannah i en vecka, och nu ska jag till London. Det är kul, samtidigt som lite tröttsamt. Men jag antar att man har sådana perioder ibland, kanske.
Fast jag älskar att resa och röra på mig...Men men.
Som sagt, imorrn åker vi till London. Det ska bli jättespännande verkligen. Få träffa nya människor och lära känna de jag åker med mer, få träna på engelskan ytterligare, och främst av allt, få möta Gud :D Det är nog det jag ser fram emot mest. Jag ska få möta Gud! WOHO! :D

Nåväl, jag måste tillbaka till packningen.
Vi ses om fyra dagar :)
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

Åh, va spännande! :D det kommer bli såå gr8!!! Sug åt diig alllltt!!!! :D :D Bleesss yoouu!!

Love!