Wednesday, August 27, 2008

Nice

Ja du
Skolan rullar. Idag hade vi vår första riktiga lektion, matte. Vi fick även för första läxa, samhälle. Inget svårt men ändå. Lite nice känns det ju. Jag går gymnasiet liksom. Yeah.
Imorgon börjar jag 20 över nio och slutar halv fem. Yipeee! NOT. Jag kommer komma hem klockan sex. Det är nog det enda som är jobbigt med gymnasiet jag valt. Resvägarna är så otroligt låååååånga. Men jag ska se till att klara det. På något sätt. One way, or another.
Det är även skolfotografering imorgon. Vilket påminner mig om att jag måste springa upp och välja vad jag ska ha på mig. Tjoho. Inte för att jag är en sån som står och funderar i en timme över kläder, men det är ändå kul att se lite finare ut imorgon. Juste, disken var det också...
På fredag blir det i alla fall ettornas dag ute på Lida. Vi ska typ hoppa säck, irländsk julafton och sånt där. Sen ska jag till Hannah. Tjihoo. Vi ska ta igen för gammal ost... Eller nått. Vi ska snacka tills vi får kramp i kinderna. :) Det blir även cell och ungdomsmöte på fredag. Allting rullar helt enkelt. And I like it.
Så nu ska jag springa upp.
Det är ju finalen i Project Runway ikväll också, inte att missa!

Puss på er alla. (Fast det är ingen som läser, eller hur? Jag är för dålig på att uppdatera)

1 comment:

Anonymous said...

hihi