Tuesday, August 12, 2008

Jetlag

Jag hatar jetlag. Blääää på jetlag!
Jag somnar inte förren två, tre på natten och sen vaknar jag tidigt på morgonen.

Såå... Idag har jag varit och shoppat i alla fall. Det är så mycket jag vill ha men inte kan få. Men jag är glá ändå :)
Det blev i alla fall en jacka från Vero Moda, en väska från Wedins accent och en almanacka men svart mjukt omslag. Supernice.
Imorgon kommer Elin och sen på torsdag till söndag så ska jag hjälpa till på summercamp på sågen. Det ska bli spännande :P
På söndag eftermiddag åker jag till Skåne och är borta till onsdag. Och sen på torsdag börjar skolan! Helt stört. Jag börjar gymnasiet. Tullinge gymnasium blir det och linje beteendevetenskap. Det kommer nog att bli jättebra. Lång reseväg dock :S 1 timme och 40 minuter i vanliga fall, ibland mindre och ibland mer. Men det löser sig nog.

Stor kram

No comments: