Sunday, August 05, 2007

This day


Ooooh.
Loads of things going on in my head.
I really don't know whats going on. What do I feel. Do I want to feel this way?
Buhu

-------------------------------------------------------------------------------

Så, kyrka idag då. Starkt möte med massa frälsta. Så grymt!
Fick låna "Diary of a teenage girl" av Hannah och jag har läst häften. Jag är totat fast. Blev sugen på att börja skriva dagbok jag själv. Pinsamt eller? Haha. Nee. Egentligen, varför skulle det vara pinsamt att skriva dagbok. Det känns väll lite småbarnsaktigt eller nått. Men det är ju kul läsning då man blir äldre. Se var man har skrivit liksom. Där kan man ändå skriva med privat än här. Där kan man nämna namn och skriva saker som man aldrig kan skriva i bloggen.
Hoppas jag får låna resten av böckerna. :)

Jag har fått data med internet på mitt rum. Yeah! Seena nätter vid datan kanske?
Hehe.
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Det blev ett sånt här meningslöst inlägg igen.

Kram kram!

No comments: