Tuesday, May 01, 2007

Nu var det ett tag sen

Ja, som titeln säger. Det var ett bra tag sedan jag bloggade här. Hoppas ni inte blivit alltför ledsna :) Men det är så mycket som hänt att jag bara inte orkat uppdatera... Men jag har varit på encounter, något som verkligen rekomenderas grymt!
Nu i helgen var jag jag på en tjejkonferens som var grymt bra :D Jag hade det superkul med tjejjorna där. Lina, Elin, Liia, Lollo, Alicia och många fler gjorde helgen underbar :) Tyvärr så orkar jag verkligen inte gå igenom heeela helgen, utan du får fråga någon annan gång. :P

Öjöj. Jag ska uppdatera och göra det lite roligare snart :)
Kram!

2 comments:

anna said...

tjoo, nu får du skriva nått snällt! :)

Anonymous said...

jaa! :D Aså jag måste bara säga att det har varit så kul att jag har fått lära känna dig victoria! Du är verkligen underbar och en kvinna av Gud! Vi får ta o umgås lite mer!

kramopuss på söta flickan!