Saturday, October 07, 2006

Länge sen

Ja, nu var det ett bra tag sedan jag sist skrev här :) Och jag som blir så sur på människor som aldrig uppdaterar sina bloggar.. Haha, och nu var det jag. Ja, vad har hänt nu då.
Det var en sjuukt jobbig, kort period på några veckor. Men nu har det börjat att sakta men säkert att klättra upp igen. Härligt.
Läxor och prov har börjat att ta fart, verkligheten närmar sig och hösten är här.
Hösten kan vara väldigt härlig, bara det inte skulle regna så mycket, och samtidigt hör

regnet hösten till, det är då man vet att hösten verkligen på riktigt har tagit fart.
Om en vecka fyller jag år. 14 år, haha fjortis. Jag längtar tills jag blir 15, 14 är liksom så litet ;P Haha. Jag låter som en liten flicka, "Jag vill bli stor". Men i varje fall, den 14 oktober är det dags. Det är lustigt vad man alltid längtar till födelsedagar sådär speciellt. Man har en liten glad känsla i magen, man vet att på morgonen kommer de in med frukost på sängen och
sjunger en liten visa :) Så myyysigt.

Idag var man på fest i alla fall. I skolan! Emma och Maria hade lånat skolan och hade sin dubbelfest där. Ganska trevligt. I slutet var det bara tjejerna och en kille kvar. Och som tjejer har fårmågan att göra så skrämde alla upp varandra. Haha. Inte bra, men ibland så kul :P Åh Josse! Hon är så skööööön! Hon kan vara superflummig i ena ögonblicket, och i ett annat döseriös. Hehe. Hon skrämde upp sig själv mer än vad hon skrämde upp oss andra ikväll.
Josse, Josse, Josse...

Nu är klockan 22.32 och imorrn ska man ha cell, så det kanske är dags att lägga sig...

God natt







No comments: