Sunday, October 15, 2006

Grattis Johan!

Grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis Johan!
21 år idag, känns det bra? :)

Ja, nu ska jag börja skriva här oftare då jag vet att du ska läsa det.
Nu har jag varit på tårtkalas hos Liia, det var trevligt.
Trevligt, det låter lite tråkigt.. Tårtkalaset var kul! Många trevliga människor som gjorde kvällen bra.


Jo, förresten. Har ni tänkt på att man ibland kan säga "Jag vill ju det, men det går inte" Vill man något väldigt gjärna så går det alltid, vilja är styrka ;) Jag menar, tänk på små barn som skriker, gråter, ser på en med sina charmiga ögon, allt för att få sin vilja fram, och tillslut blir de så jobbiga, eller för söta, så att man kan inte annat än att ge dem vad de vill. Så sluta säg, "jag vill men kan inte" förren du försökt allt i din makt för att få din vilja fram.

Victoria

No comments: