Wednesday, September 05, 2007

MYCKET!

Hej!
Det var ett tag sen nu. Jag vet.. :S Men det är helt sjukt mycket i skolan nu.
Vi har större läxor och läxförhör, och allt inför USA. Det är sjukt mycket alltså. :S Det är arbeten, drama, danser och musik. Det kanske inte låter så mkt. Men jag lovar. Det är mycket!
Jag känner mig helt slut...
Jag längtar till USA. Så att man äntligen kan få slappna av lite. Det är många som är småsjuka i klassen, men vi är duktiga. Vi pallrar oss till skolan ändå, bara för att kunna fixa allting.
Men USA resan kommer vara oförglömlig. Vi kommer shoppa (WOHO!), vara med våra värdfamiljer, träffa ungdomar, vara på olika skolor, åka till Boston, se Boston red sox, Plymouth och den sista söndagen kommer våran klass att hålla i en hel söndagsgudstjänst! Spännande :)

Jag vet inte om jag kommer att hinna skriva något mer innan USA... Men jag kommer definitivt att skriva efter.
Så vi ses och hörs! Håll utkik efter uppdateringar :)

KRAMAR!

No comments: