Tuesday, June 05, 2007

tufft

Sommaren är här...
Ändå känner jag mig inte glad...
Varför??
Jag borde vara glad. Skolan är snart slut och jag har ett helt lov framför mig, Tre månader, med sol och bad.
Men med vem? Min familj och min hund. Och vem mer? Ingen.
Vem vill åka ut till Sorunda liksom. Ingen.
Jag har inget att se fram emot den här sommaren.
Visst jag ska tälta med några i augusti. Men det är precis innan skolan. Och alla dagar och veckor innan?

Ni får ursäkta detta dystra inlägg.
Men jag har ingen att prata med.

3 comments:

Ester said...

Sorrunda.. det är massa personer från vår skola som bor där! Har ni flyttat in i huset nu eller?

anna said...

Men gumman!
Nu ska du få en bamsekram av mej på freda!
Vill komma o hälsa på er med hela familjen sen!
Kraam!

Anonymous said...

vadå ingen som vill komma till sorunda? skämtr du med mig? :P jag ska dit! Vi, massa folk ska dit.. Ni kommer inte kunna få bort oss där ifrån..;) Nä, men ärligt. Du får bjuda hem ett gäng till dig, så drar vi o badar o grejer. ;P Kommer bli hur skoj som helst. Sen får ju du såklart komma till mig och hoppa! XD
Love you! :) Puss!